Meslek Yüksekokulumuzdan Önemli Bir Başarı
Meslek Yüksekokulumuzdan Önemli Bir Başarı: 5 Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklenmeye Değer Görüldü
Meslek Yüksekokulumuz, TÜBİTAK’ın 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında önemli bir başarıya imza attı. Bu prestijli program çerçevesinde, yüksekokulumuzdan başvuru yapan öğrencilerin hazırladığı toplam 5 proje destek almaya hak kazandı.
Desteklenmeye Hak Kazanan Projeler:
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
2209/A ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ DESTEĞİ PROGRAMI 2024/1 DÖNEMİ
|
Proje |
Proje Programı |
Bölüm-Program |
Öğrenciler |
Danışman |
|
Bitlis Bölgesinde Meydana Gelen Trafik Kazalarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Kullanılarak Analizinin Yapılması |
2209-A |
İnşaat Bölümü- İnşaat Teknolojisi Programı |
Seyhan UZUNKÖPRÜ Mehmet Kerim NASIR |
Dr. Öğr. Üyesi Alev AKILLI EL |
|
Yarı Rijit Yol Kaplamalarında Kullanılan Harç Karışımlarının İçerisinde Farklı Atık Malzemelerinin Kullanılabilirliğinin Araştırılması |
2209-A |
İnşaat Bölümü- İnşaat Teknolojisi Programı |
Diyar KAYA Hüseyin EKİN Vahit DİNÇ Harun GÜLEŞ |
Dr. Öğr. Üyesi Alev AKILLI EL |
|
Bitlis Deresinde Fosforlu Gübre Elde Etme Mekanizmasının Prototipini Üretme ve Domates Fidesindeki etkisinin İncelenmesi |
2209-A |
Elektronik ve Otomasyon Bölümü-Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Programı |
Serpil TULTAK Hangül BOZARSLAN |
Dr. Öğr. Üyesi Seda YETKİN YEŞİL |
|
Biyomimetik 5 parmaklı robot el tasarımı, elektromiyografi (EMG) ve esneklik sensörler verileri ile kontrolü |
2209-A |
Elektronik ve Otomasyon Bölümü-Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Programı |
Mehmet Salih KAYGAN Elif KARATURGUT İlayda YAMAÇ |
Dr. Öğr. Üyesi Seda YETKİN YEŞİL |
|
Bitlis Bölgesindeki Farklı Taş Ocaklarından Temin Edilen Pomza Agregalarının Sürdürülebilir Hafif Betonun Mühendislik Özellikleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi |
2209-A |
İnşaat Bölümü- Yapı Denetimi Programı |
Ferhat AVCI Emre KANOĞLAN Zeynep KUMRAL Seda AKBAŞ |
Öğr. Gör. Metin KATLAV |
Bu projeler, öğrencilerimize yalnızca teorik bilgilerini pekiştirme fırsatı sunmakla kalmayıp, aynı zamanda uygulamalı araştırma deneyimi kazandırmaktadır. Aynı zamanda, projeler aracılığıyla öğrencilerimizin analitik düşünme becerileri gelişmekte, pratik ve yenilikçi çözümler üretme kapasiteleri artmakta; böylece hem akademik gelişimlerine katkı sağlanmakta hem de topluma yönelik fayda odaklı çıktılar elde edilmektedir.
Bu değerli başarıda emeği geçen tüm danışman hocalarımızı ve özveriyle çalışan öğrencilerimizi gönülden tebrik eder, kendilerine akademik ve mesleki yaşamlarında başarılarının devamını dileriz.