Genel Not Ortalaması Yükseltme Sınavı Hakkında

Genel Not Ortalaması Yükseltme Sınavı Duyurusu

 

Öğrencilerin Ortalama Yükseltme Sınavlarına Başvurabilmesi İçin;

 

  • Müfredatında bulunan tüm dersleri başarmış olmak,

 

  • Mezuniyet aşamasına gelmiş ancak genel not ortalaması (GNO) 2.00’ın altında kalan öğrenciler, genel not ortalamalarını 2.00 veya üzerine yükseltmek için öncelikle son yıldan başlamak üzere DD veya DC notu aldıkları en fazla üç dersten sınava girerler. Bu sınav haklarını, takip eden yarıyılın başlangıcındaki ders kayıt haftasında kullanırlar. Bu sınava giremeyenler için mazeret sınavı açılmaz. Bu sınav sonucunda GNO’su 2.00’ın altında kalanlar kayıt yenileyerek, GNO’larını 2.00 veya üzerine yükseltinceye kadar kayıt oldukları derslerin ara, final ve bütünleme sınavlarına girerler.
  • En fazla 3 dersini belirten bir dilekçe ile Meslek Yüksekokulumuz Müdürlüğüne 05 Şubat -07 Şubat 2024 tarihleri arasında mesai bitimine kadar başvuran öğrenciler ortalama yükseltme sınavlarına katılabileceklerdir.

 

  • Genel Not Ortalaması Yükseltme Sınavları 8-9 Şubat 2024 tarihlerinde yapılacaktır.

 

  • Bu sınavlar sonucunda (AGNO)’su en az 2.00 olan öğrenciler mezuniyet hakkını elde eder.

 

  • Bu sınav sonucunda AGNO’su 2.00’ın altında kalanlar kayıt yenileyerek, AGNO’larını 2.00 veya üzerine yükseltinceye kadar kayıt oldukları derslerin final sınavlarına girerler.

Başvuru dilekçesi için tıklayınız