Yüksekokulumuzda Deprem Tatbikatı Gerçekleştirildi

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Konferans Salonunda AFAD Müdürlüğü öncülüğünde deprem tatbikatı yapıldı.  Bitlis AFAD Müdürlüğü işbirliğiyle gerçekleştirilen tatbikata okulumuz akademik ve idari personelleri katılım sağladı.  Sağlık Bilimleri Fakültesi, Güzel Sanatlar Fakültesi ve Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu çalışanlarının katılımı ile gerçekleşen deprem ve tahliye tatbikatı oldukça keyifli ve verimli geçti.