Sınıf Temsilcilerimizle Bir Araya Geldik
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu yöneticilerimiz 1. ve 2. sınıfların temsilcisi seçilen öğrencilerle toplandı. Toplantıya Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice ÖNTÜRK AKYÜZ başkanlık etti. Müdür yardımcısı Öğr. Gör. Muhammed Emir AKYOL ve bilgisayar işletmeni Faysal YALÇIN toplantıda hazır bulundu.
Temsilcilerle eğitim öğretim süreçleri, dönem içi uygulamalı dersler, barınma, ulaşım, kütüphane imkanlarının değerlendirilmesi üzerine konuşuldu. Temsilcilerin üzerinde durduğu hususlar yöneticilerimiz tarafından not edildi, iş akış planına eklendi.
.jpeg)




