Sağlık Hizmetleri MYO, Geleceğin Eğitimcilerini Ağırladı

Bitlis Eren Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çocuk Gelişimi Bölümü 11. sınıf öğrencilerini ağırladı. Teknik gezi kapsamında düzenlenen etkinlikte, öğrenciler üniversite atmosferini yerinde gözlemleme fırsatı buldu.

Programda, öğrenciler Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Muhammed Ünal ve öğretim görevlileri Muhammed Emir Akyol, Bilal Vural ve Meliha Şen eşliğinde derslikleri, çocuk gelişimi ve drama atölyelerini gezdi. Öğrencilere üniversitenin akademik ve fiziksel olanakları tanıtıldı.

Etkinliğin ikinci bölümünde ise öğrenciler, bir amfide bilgilendirme sunumuna katıldı. Sunumda, bölüm ders içerikleri, mezuniyet sonrası kariyer fırsatları ve üniversite sınavına yönelik hazırlık süreci gibi konular ele alındı. Öğrenciler, merak ettikleri soruları öğretim elemanlarına yönelterek doğrudan bilgi alma şansı yakaladı.

Etkinliğe ilişkin değerlendirmede bulunan Yüksekokul Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk Akyüz, “Geleceğin eğitimcilerini yüksekokulumuzda görmekten büyük mutluluk duyduk. Bu tür ziyaretlerin öğrencilerin akademik motivasyonlarını artırdığına inanıyoruz,” ifadelerini kullandı.

Ziyaret, üniversite ve lise arasında kurulan köprülerin güçlenmesine katkı sağladı.