Sağlık Hizmetleri Meslek Yükseokulumuz tarafından I. Uluslararası Sağlık Bilimleri Kongresi Düzenlendi

Üniversitemizde Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulumuz ve Sağlık Bilimleri Fakültesi öncülüğünde 1. Uluslararası Sağlık Bilimleri Kongresi gerçekleştirildi. Açılış konuşmasını Düzenleme Kurulu Başkanı ve Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürümüz Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk Akyüz yaptı. Akyüz, kongrede farklı üniversitelerden 10 davetli konuşmacının yanı sıra, 13 yurtdışı davetli misafir ve 7 yurtdışı konuşmacının yer alacağını belirtti. Toplamda 172 bildiri sunulacağını ve bu bildirilerin 17 ana başlık altında toplandığını ifade etti. Sunumların tıp, beslenme ve diyetetik, hemşirelik, ebelik, acil durum ve yönetimi, sosyal hizmet, fizyoterapi ve rehabilitasyon, çocuk gelişimi gibi çeşitli alanları kapsayacağını vurgulayan Akyüz, kongreye destek veren tüm paydaşlara ve Rektör Prof. Dr. Necmettin Elmastaş’a teşekkür etti. 2 gün süren kongre bilimsel aktarım noktasında faydalı sonuçlar ortaya koydu. Üniversitemizin ev sahipliği yaptığı bu önemli kongre, sağlık bilimleri alanında uluslararası iş birliklerini güçlendirmek ve bilimsel bilgi alışverişini teşvik etmek amacıyla büyük bir başarı ile tamamlandı. Katılımcılar, kongrenin sağladığı bilimsel platformdan memnuniyetlerini dile getirirken, organizasyonun gelecekte de devam etmesini temenni ettiler.