Meslek Yüksekokulumuzda İletişim Konulu Konferans Düzenlendi
Meslek Yüksekokulumuzda "İletişim" konulu konferans gerçekleştirildi. ZOOM üzerinden online olarak gerçekleşen programın konuşmacısı Üniversitemiz Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu öğretim elemanlarından Öğr. Gör. Hacer Hande ERGİN ÇAĞATAY oldu.



