İlk ve Acil Yardım Programı Öğrencilerimiz Rektörümüzü Ziyaret Etti

22-28 Mart Acil Tıp Teknisyenleri ve Teknikerleri Haftası kapsamında Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu İlk ve Acil Yardım Programı öğrencilerimiz, anlamlı bir ziyaret gerçekleştirdi. Etkinlik çerçevesinde Sağlık Hizmetleri MYO Müdürümüz Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öntürk Akyüz ve Bitlis İl Sağlık Müdürlüğü Acil ve Afetlerde Sağlık Hizmetleri Birim Sorumlusu Ozan Sirek’in de katılımıyla, Rektörümüz Prof. Dr. Necmettin Elmastaş makamında ziyaret edildi.

Öğrencilerimiz, ziyaret esnasında sağlık çalışanlarının özellikle acil müdahale süreçlerinde üstlendikleri hayati role dikkat çekerek, mesleki farkındalığı artırmak adına gerçekleştirdikleri etkinliklerden bahsetti. Rektör Elmastaş ise, sağlık alanındaki eğitimin ve özverili hizmet anlayışının önemine vurgu yaparak, öğrencilere başarı dileklerinde bulundu.