Erasmus+ Birim Koordinasyon Toplantısı Düzenlendi

Sağlık Hizmetleri MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hatice ÖNTÜRK AKYÜZ, Erasmus+ Birim Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Ozan K. BEKMEZCİ ve Öğr. Gör. Recep YETİŞ'in katılımıyla, Erasmus+ birim koordinasyon toplantısı düzenlendi. Toplantıda Sağlık Hizmetleri MYO öğrenci ve personelinin Erasmus+ imkanlarından daha iyi yararlanmadaki eksikler, sorunlar ve yapılabilecek çalışmalar ele alındı. Bu kapsamda çeşitli bilgilendirme toplantıları yapılmasına ve Üniversitemiz Erasmus+ ofisi üzerinden gerçekleştirilen öğrenci ve personel hareketliklerinin yanı sıra meslek yüksekokulumuz öğrencileri ve personeli için proje çalışmaları yapılması kararlaştırılmıştır.