Bahar Yarıyılı Akademik Toplantısı

Birimimiz akademisyenleri 18 Şubat 2026 Çarşamba günü saat 15.30'da Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Deniz AŞKIN başkanlığında toplandı. Toplantıda dönem içi hastane uygulamaları, danışmanlık dersinin etkin bir şekilde yürütülmesi, devamsızlıkların zamanında sisteme girilmesi, yaz stajları, kongre görev dağılımı konuları ele alındı. Toplantı ilgili konular üzerine yapılan değerlendirmelerin ardından sona erdi.