Acil Sağlık Hizmetleri Haftası Etkinliği

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulumuz, 1-7 Aralık Acil Sağlık Hizmetleri Haftası dolayısıyla önemli bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. Etkinlikte acil sağlık hizmetlerinin tanıtımı yapılırken, sektörde görev yapan sağlık çalışanlarının özverili çalışmaları vurgulandı.

Programa İl Sağlık Müdürlüğü Eğitim Birim Sorumlusu Ozan Sirek, 112 Birim Sorumluları, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu öğretim elemanları ve çok sayıda öğrenci katıldı.

Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, 112 Acil Sağlık Hizmetlerinin işleyişi, çalışanların karşılaştıkları zorluklar ve acil sağlık sisteminin hayat kurtarmadaki önemi anlatıldı.