Öğrenci senatosu temsilcisi tarafından sınıf temsilcileri ile toplantı yapıldı

Okulumuz öğrenci senatosu temsilcisi tarafından sınıf temsilcilerinin katılımıyla, 17.02.2026 tarihinde 14.30'da eğitim öğretim ve diğer konular hakkında öğrencilerin görüş ve önerilerinin değerlendirildiği toplantı gerçekleştirildi.