Bölümümüzde, Öğrenci Memnuniyet Anketleri sonuçları ile Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Kalite Komisyonu tarafından alınan kararların değerlendirildiği bir toplantı gerçekleştirilmiştir.
Toplantıda, öğrencilerimizden elde edilen geri bildirimler ayrıntılı şekilde ele alınmış; eğitim-öğretim süreçlerinin iyileştirilmesine yönelik yapılabilecek çalışmalar ve alınabilecek önlemler değerlendirilmiştir. Ayrıca Fakülte Kalite Komisyonu kararları doğrultusunda bölümümüzde uygulanması planlanan faaliyetler görüşülmüştür.
Sürekli iyileştirme ve kalite güvencesi anlayışı kapsamında gerçekleştirilen bu toplantının, bölümümüzün eğitim kalitesine katkı sağlaması hedeflenmektedir.


