SKS BİRİMİNDEN FAKÜLTEMİZE: 'BAĞIMLILIKLA MÜCADELE' SEMİNERİ
Fakültemiz, öğrencilerimizin ve akademik personelimizin bilinç düzeyini artırmaya yönelik önemli bir etkinliğe imza attı. Üniversitemiz Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı bünyesinde hizmet veren Psikolojik Danışma ve Rehberlik Birimi görevlisi Psikolog Bilal ÇOLAK tarafından sunulan “Bağımlılıkla Mücadele” semineri, büyük bir ilgiyle karşılandı.
Seminere, Fakülte Dekanımız Prof. Dr. Tahirhan AYDIN, öğretim üyelerimizden Doç. Dr. İbrahim BARCA, Doç. Zeki AKTAŞ ve Öğr. Gör. Adnan CUMA dinleyici olarak katılım sağladılar.
Psikolog Bilal ÇOLAK tarafından sunulan seminerde, bireyleri tehdit eden başlıca bağımlılık türleri (madde, teknoloji, kumar vb.) detaylıca ele alındı. ÇOLAK, bağımlılık sürecinin psikolojik ve sosyal boyutlarını, bu süreçten korunma yollarını ve özellikle erken müdahalenin kritik önemini vurguladı. Ayrıca öğrencilere, bağımlılık riskini azaltacak sağlıklı yaşam stratejileri ve stresle başa çıkma yöntemleri hakkında bilimsel temelli bilgiler aktarıldı.
Öğrencilerimizin yoğun ilgisiyle karşılanan etkinlik, samimi bir hava içinde diyaloglar ve soru-cevaplar eşliğinde verimli bir şekilde tamamlandı. Bu seminer, fakültemiz öğrencilerinin kişisel gelişimlerine ve toplumsal farkındalıklarına değerli bir katkı sağlamıştır.
Seminer sonunda, öğrenciler ve fakülte idarecileri ile hocaları, SKS Daire Başkanlığı ve PDR Biriminin bu tür önemli bilinçlendirme çalışmalarından duydukları memnuniyeti dile getirerek, katkılarından ötürü kendilerine teşekkür ettiler.


