Masa Tenisi Turnuvası
Üniversitemiz personelleri arasında yapılan masa tenisi turnuvasında İsa YALÇIN hocamız ikinci, fakülte sekreterimiz Recep AKBABA üçüncü olmuştur. Personel şefimiz Kemal BOZKURT ise turnuvada rahatsızlanmasından dolayı 4. olmuştur.
Başarılarından dolayı kendilerini kutlarız.