Dekan ve Yardımcılarından Öğrencilere İlk Gün Ziyareti

Yeni eğitim-öğretim yılının ilk günü, Fakülte Dekanı Prof. Dr. Tahirhan AYDIN ve dekan yardımcıları Doç. Dr. Cengiz KANIK ile Doç. Dr. Ahmet ÖZDEMİR sınıfları tek tek gezerek öğrencilerle buluştu. Ziyaret sırasında öğrencilere hitap eden Dekan, eğitimin önemine dikkat çekerek başarı dileklerinde bulundu. Öğrencilerin heyecanını paylaşan Dekan, “Sizler bizim geleceğimizsiniz. Bilgiyle donanmış, değerlerine sahip çıkan bireyler olmanızı temenni ediyoruz” dedi. Dekan yardımcıları da öğrencilerin sorularını yanıtlayarak yeni döneme dair motivasyon verdi. Ziyaret, samimi sohbetler ve soru cevaplarla sona erdi. Öğrenciler, yöneticilerin ilgisinden duydukları memnuniyeti dile getirdi.